Deler til 3Dprintere

Hvor kan man kjøpe og selge deler? Del lenker om du finner rimelige varer, eller post en lenke om du har noe til salgs.

Deler til 3Dprintere

Postby ROTORIT » Tue Jan 18, 2011 1:59 am

Hei.

Jeg tar imot bestillinger og skriver ut deler på forespørsel.

Pris blir vi enig om ved bestilling ut i fra hva ordren omfatter.

OBS. selger så og si til kostpris for plastikken nå i starten for å få igang "miljøet". (Så får jeg heller eventuelt selge til "fullpris" på E Bay om jeg vil tjene penger på det ;) )

Ta kontakt her eller på E-Post...ja eller på telefon for bestilling eller bare for en hyggelig 3D printer prat.

Klasker til med full kontakt info her jeg... ingenting er hemmelig :-)

Roy-Tore Hofstad
7268 Titran
Tlf: 97121999
E-post: post@rotorit.no
Web: http://rotorit.no
Loves to have the power to print in 3D...
ROTORIT

Re: Deler til 3Dprintere

Postby tor » Sun Jul 03, 2011 9:54 pm

Hei det er lengesiden jeg første gang leste om reprap. Syns konseptet virker veldig spennende og interessant. Et par spørsmål. Hvor billig er det mulig å bygge en reprap og hvor vanskelig/lett er det eventuelt å gjøre en som har større printområde. Jeg syns alle versjonene jeg har funnet rundt om på nett viker litt i det minste laget. Er det en grunn til det?
tor

Re: Deler til 3Dprintere

Postby ROTORIT » Mon Jul 04, 2011 1:46 am

Hei.. Tor

vi har jo snakket litt om dette på IRC`en men om andre ser dette så anbefaler jeg å bygge et design som er bygget før og da Mendel Prusa kanskje.. fordi den er enklest og billigst.... så når DEN virker så kan du heller bruke den til å printe deler til et eventuelt nytt og større design... :-)
Loves to have the power to print in 3D...
ROTORIT

Return to Kjøp og salg